Jaha .


Idag har det vart en bra dag. Hyffsat. Var iaf bra...

~

Jobbade som idde, for sedan hem mötte upp Therese för en dag på beachen. Mycket trevligt att ha lite annat att tänka på. Måste göra sånt oftare. Speciellt åka och bada. Det är ju helt underbart. Men då tar vi med oss piknick tycker jag ;)

Snart har nog allt löst sig med skolan. Ska ringa studievägledaren också bara så får vi se.. :) Hoppas allt går vägen bara.

Det gick bajjs på speedwayen. Smederna klappar ihop. Suck. Men de har bytt lagledare nu ÄNTLIGEN! Tog bara två år.... Så hoppas de fixar det här nu. Fem matcher kvar nu ju bara! Hjälp.

IFK spela godkänt idag mot Basel. Kunde ju vart bättre om de vann, men de får väll vinna borta sen då? ;) På lördag is the big game! IFK-Malmö FF. Blir det inte seger blir jag mobbad resten av året. Så de måste bara vinna! Ja eller oavgjort som i våras är godkänt med. Men helst vinna så jag får glänsa ;)

Har haft nått slags ryckning i ögat hela dagen. :S JHelt plötsligt börjar det rycka i högra ögonlocket, vet inte vad som är fel? Fast just nu är min kropp inte på topp! Ja förutom ryck i ögat då (!) så krånglar ryggen fortfarande i vissa lägen.
Och sedan lillfingret, som jag trodde mig stuka på hoppträningen, gör fortforande ont! Kanske har fått en spricka? Måste nog kolla upp det där...  :/

Nejj försöka sova nu. Har aplång dag på jobbet imorgon. Sen stallet direkt efter. Tredje gången med Napoli nu. Får se hur det går :) Så kommer det kännas bra med lite stallmedicin. Har dåligt samvete för att försummat min pålle, han har bara flängt i hagen nu. Men ändå så varmt. Får åka dit på Söndag.

Nej.
Nattinatt

~

I'm turning into a mess ..
What do you want?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0