Torsdag

Jag har ont i hela kroppen. Uscha. Träningsverk från fotbollen igår, sen har man jobbat hela dagen. 07.15 till och med 18.00 very funny . :/

Jag vill gör något kul ihelgen, nån som är på?

Det går inge bra med det nyttiga livet när allt känns blä liksom.
Jag ska dock träna imorgon. Intervall träning tänkte jag eller nåt. Käka glass idag så måste få bort den. Jag ska åka hem och hämta en av mina fotbollar så man kan ut och lira lite. Blir lite roligare då.
På tal om fotboll. Istället för två div 5 ska det i år vara en div 6 istället. Och eftersom vi är ett nystartat lag måse vi spela i 6:an. Men Rytterne IS nya damlag får spela i 5:an tack vare oss. Kul? Nej.Vafan de har ju aldrig ens spelat damfotboll, bara för de har samma namn som vi hade betyder det ju inte att det är samma lag vilket suger. Hoppas de åker ur..
Det är rätt tråkiga lag i 6:an, ska bli kul och möta tuna såklart, det är det alltid :P Och möta sura brukar ju alltid vara intressant men ändå.. Vi måste upp till femman ärligt. Jag trro vi har god chans faktiskt. Vårt lag ser helt OK ut, alla måste bara ta sig i kragen och komma på träning.

Min bil gick inte igenom besiktningen vilket var väntat. Har ju känt att det är dåliga bromsar och alla som har kört den säger det. Dock så fick jag inga anmärkningar på dem!! Istället så va spindellederna fram glappa så höger fram hjul var nära på typ lossna om de kom i för mycket gupp eller vad han sa. Och det var ju inte så kul, man vill ju inte direkt tappa ett hjul när man är ute och åker. Så ringde till min privata mekaniker som sa att han trodde spindellederna hade blivit dåliga pga att jag hade dåliga bromsar så nu ska både bromsar och leder bytas. Går på ca 1500-2000 kr. Jag som redan är skyldig 1500 för mitt nya avgassystem Skulle betala av det nu efter jul när jag flyttat och så men nu blev det ju lite mer pengar så då blev det ju jobbigt. Får försöka komma upp men någon sorts avbetalningsplan eller nått. Hm,

Nä ska väll koja. Ska jobba imorgon igen. Behöver ju verkligen pengarna så GE MIG MER JOBB! (a)

Sovgott


Linkin Park - Shadow of the day




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0