Onsdag

Jag är trött.

Varför då? Bra fråga, jag är inte uppe särskilt mycket längre än vad jag var när jag bodde hemma, lite men som sagt inte mycket. Ändå ändå är jag helt slut på eftermiddagarna den mot kvällen blir jag pigg. Inte alls bra tycker jag. Speciellt ikväll när jag har träning. Kommer att vara skit pigg när jag kommer hem. :/ Och jag ska börja jobba 07.00 imorgon (!) I do not lika at all. :( Men money money $ Borde tackat nej hade egentligen ledig jue, men jag har lite svårt med att säga nej till jobb men jaa hm.. Nu är det som det är. Vet inte ens vart jag ska men det löser sig väl hoppas jag. Brukar ju göra det..  

Hoppas det kommer mer människor på träningen ikväll. Det skulle uppskattas faktiskt. Kanske några nya? Vore kul iaf.  Se folket nån gång liksom :P

Dags att byta om då antar jag. Gäsp jag kommer dö imorgon.

Åh ett nytt One Tree Hill avsnitt har kommit. Världens bästa serie, jaa till och med bättre en Greys som jag är totalt galen i med. (a)

Nej hörs väl.

Lillasyster - Umbrella





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0