Nyttiga livet dag 1

Nu har jag kommit igång med min löpträning sort of.. Började väl sådär sprang 1.5 km sen stannade hos moster för de skulle låna kameran och jag hade min skor kvar. Där blev man dock bjuden på middag och tårta så det förstörde ju lite alltihopa. Dock sprang jag ju hem igen men det är ju inte så långt, kanske knappt en km.
Så jag lovade mig själv att ta en ordentlig runda imrogon igen. Men nu har jag iaf kommit igång. Vilket är bra av mig. :) Jag har registrerat mig på en träningssida http://www.funbeat.se/  så man blir lite mer motiverad tänkte jag.

Helgen .......

Fredagen var ju kul men omtumlande. Jag ställde ju till det lite, men som man bäddar får man ligga och förhoppningsvis så löser sig allt, annars blir jag ledsen. :/
Lördagen blev ju bättre men mådde sämre så drack mer. Så det blev kul kunde dock haft roligare men det är ofta rätt trevligt med släkten ändå tycker jag. Nej men det var kul.
Söndag blev bara vila hela dagen sen träning på em/kvällen. Det var på Trollebo, konstgräset där. As skönt att spela på verkligen! Det var en kul träning, alla var laddade och kämpade på, inget gnäll liksom. Det var kul. :) Lite mer folk önskas bara såklart.

Imorgon är jag ledig. Har en del projekt då. Ska skruva ihop min cd-hylla tänkte jag, sen fixa med skivorna då. Har en massa tvätt så ska tvätta och ev städa lite får se ;) Om jag hinner så tar jag en tur till stallet kanske, får se, annars blir det de på onsdag. Sen ska jag ju ut och springa en runda. Men framförallt ska jag ha sovmorgon. Är as trött, sov inte så mkt ihelgen jue och har jobbat hela dagen så känner mig helt slut. Usch.

Så Sov Gott :)


Amanda Jenssen - Do you love me?


trex
2008-01-30 @ 12:51:40
URL: http://trex.blogg.se

Den där sidan ska jag testa på :D
Du, allt kommer att ordna sig :)

Marty
2008-01-30 @ 18:02:56

jaa gör det, den är lite kul :) Mjo det kommer nog göra det :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0