skärpning !


FAN jag blir så arg på mig själv att jag har så dålig självdisiplin! USCH!
Jag pluggar inte när jag ska, jag tränar inte som jag ska och jag äter definitivt inte som jag ska. Kasst. Nu måste det bli en ändring på det här. Det säger ju sig sjävt. Detta kan inte fortgå.

Tränade idag ju vilket förövrigt var as kul! Det kändes väldigt förvirrande först men sen slank jag in i min gammla roll och så kom de andra med igång och vi börja rulla lite boll där ett tag :) Men fan min ork är inte med mig längre. Men har ju vart helt borta i två och en halv vecka så va fan. Men det ska det bli ändring på som sagt! Dock verkar det som om jag kanske inte kan träna på ett tag ialf för just nu håller jag på att hostar upp mina lungor. :( Förbaskat men men.

Imorgon är det heldag iskolan och redosvisning av grupparbetet på eftermiddagen. Kul. NOT. Låt mig bli jätte sjuk eller kanske tappa rösten? Vad skönt det skulle vara ;) (a).  Men ialf efter skolan blir det en glöggkväll/eftermiddag hos Johanna :) Det kommer nog att bli jätte trevligt och mysigt tror jag!

Sen efter det skall jag hämta min laddare på CP City för den har tydligen kommit kors i taket men va skönt för den universal laddaren jag haft i en vecka nu har fortfarande inte laddat upp hela batteriet !? Haha suck liksom.


Kanon dag i sthlm idag var det :) Bilder finns både på bdb o Facebookiis.


Läsa lite till Exa 2 nu innan man slocknar kanske.





uppånerhelatiden
kandetintebaragåbortnu
orkarintesaknamer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0