Ny vecka, ny start?


Ja för nu är jag trött och vill inte må dåligt nå mer. Slut på det nu. Känner ingen sorg bara ilska. Skönt.

Så idag har jag gjort ett av arbetena till nästa vecka med Johanna och Maria. Och jag har läst det jag ska till imorgon. Känns bra. Ska läsa ett kapitel i en bok till snart som ska användas till nästa uppsats.
Imorgon blir det att träffa hela gruppen för ännu ett grupparbete. Men den gång är jag mer förberedd. Orkar och kan koncentrera mig bättre nu känner jag. Det är bra.

På onsdag blir det kanske kanske en tripp till sthlm :) För endast julklappshopping. (typ  ;)) Om det hinns med mellan allt pluggande. Sen ska jag träna för första gången på tre veckor :D Fan vad jag längtar och fan om det är lite folk då blir jag less!

Ja jag sa igår senast till vem det nu var att nu skulle det bli slut med allt onyttigt men sen dukade min kära vän fram chips idag när vi pluggade så det brast ju rätt snabbt så  tänkte att man kan ju faktiskt lika gärna starta efter jul..... ;) För om det blir lag som jag tror, så blir det ju hårdkörning då så kan man liksom göra en ny start då.

Får se vad som sker ihelgen då. Är ju lite bra band på konrad som spelar om nån är sugen? ;)
Nästa helg sen blire tvådagars, det ser vi fram emot! ;)


Nej läsa lite innan prisonbreak?  Kanske det.

Åh just ja, har ändrat min bdb så att man måste vara inloggad för att kunna tjuvkika så har lösen men let me know om ni vill ha :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0