kul liv

 KUL fyfan heller. USCH. Jag menar som om jag inte har fullt upp med mitt katastrof liv redan så ska jag liksom dundra in i en annan bil också. Hur jäkla klumpig får man vara? Helvete. Men pappa är snäll han skulle hjälpa till med pengar om det behövdes. Men ändå! Nu då? Nu sitter jag här själv en fredag kväll utan bil. Hemskt det är. Har liksom hittils lyckats undvika ensamheten väldigt bra men nu tär den på mig. Huvudvärk och ryggont som jag haft sen smällen gör det inte bättre. Jag hoppas verkligen jag kan få låna en bil imorgon kan ju inte vara instängd här hela helgen :S Då får jag seriöst panik.

Men jag ska fan heller inte klaga en massa nu. Det kommer gå över och turen kommer vända det måste det göra.

Längtar tills jag ska åka till pappa <3 Saknar som fan. Inte så långt kvar tills jag får träffa dem :)



Utgång imorgon? ;)









                                                                                                                           

den person som är värd dina tårar
skulle aldrig få dig att gråta
men när du endå gråter
håll huvudet högt
så att inte dina tårar sjunker så lågt
som personen som fick dig gråta gjort






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0