Don't look back got a new direction ...


Applåder tack. Mitt tal är klart och det är bra och det ÄR FEM MINUTER EXAKT.
Är man eller är man bra? Känner mig bara himla nöjd tills jag börjar tänka på uppsatsen som ska vara klar på onsdag. Haha. Men vi satsar på att försöka få den klar imorgon och lämna in den sen hoppas på det bästa. Vad allt känns så mycket bättre just nu. Förutom denna mysteriska huvudvärk som inte helt vill försvinna från mitt huvud men jag hoppas den går över snart när allt stress försvinner och man får julledigt och bara får ha en massa skoj till exempel i helgen! :)) Längtar!

Ja hade väll inte så mkt mer igentligen att skriva. Blev bara så glad över mitt tal så jag var tvungen. :)

Kan lägga upp en fin liten bild på min trasiga bil.



Det ser inte så överdrivet farligt ut men men.


Okej ska skriva lite på in uppsats då, verkar ju ha lite flow just nu så!





~~

No matter what you say about love
I keep coming back for more
Keep my hand in the fire
Sooner or later I get what I'm asking for


No matter what you say about life
I learn every time I bleed
The truth is a stranger
Soul is in danger I gotta let my spirit be free
To admit that I'm wrong and then change my mind
Sorry but I have to move on and leave you behind





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0