Glad igen :)


Är inte livet rätt underbart ibland?

Just nu iaf :)

OM man bortser från min rygg, för den är inte underbar .. :( Vetefan inte vad som är fel! Just nu är gör det bara små ont men kul att gå å ha så hela tiden. Usch nee pallar inte. Haft över en vecka nu! Sitter faktiskt i telefonkö just nu till doktorn. Får se om man blir sjukskriven eller nått :S

Ska iaf testa och spela fotboll ikväll! Längtar ju såååå :D Fan om det inte kommer nå folk då blir jag så jäkla sur ska ni veta! Vi ska ju klara av det här nu och kliva upp i femman igen! Och ta oss till final i vlt-cupen! That's it!
Så kom igen och pallra er ner!!

Måste nämna några små ord om helgen. Var tvådagars! Var nervös för fredagen, men det blev rätt bra ju. När vi äntligen fick reda ut saker och ting! Och otroligt glad är jag för det, för jag tror det kan bli bra, eller?
Lördagen var bara helt underbart rolig! Vår lilla "avskedsfest" för Therese blev mer än lyckad :D Super trevlig kväll måste jag bara säga! :D

Nähä jävla skit! Ska gå hem till moster och ringa för det här går inte. Kostar för mkt. Jäfla telefonköer! Ska ju ringa skolan också såå lika bra.

<3

trex
2008-08-04 @ 13:03:04
URL: http://trex.blogg.se/

Ja, det var en grym helg :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0