Pollen is in the air .

Det är mycket mycke jobb just nu. Man blir så trött. + att man blir mer och mer allergisk och kroppen blir helt matt. Usch. Och har så mycket att göra jämt eller saker jag vill göra så hinner aldrig återhämta mig känns det som. Blä.

Men imorgon är det valborg och då är det lagfest sedan qwarn :D

Wonderful.


Vill åka tillbaka ner till Götet. Var så skönt att komma bort ett tag från jobbet men nu är man tillbaka till kaoset. SUCK.
Hittade hur mycket somhelst på stan där. Köpte 5 par linnen/toppar, ett par shorts, ett par solbrillor och ett par hel hel svarta converse skor. :)) Fick lov att sluta gå in i affärerna när jag passerat tusen kronor och lite till ... (a)


Var på speedway idag. I Avesta och masarna - vetlanda. Masarna vann. De är starka hemma. Bra. :)
Min storasyster kom dit :D Först sågs vi ihelgen sedan  idag så mycket har vi knappt setts på ett år :O
Haha! :P Bra kontakt vi har eller ;) Måste förbättra oss.
Smederna floppa btw. Som vanligt.


Seriepremiär ihelgen :D Extra träning på lördag. Så hoppas det kommer funka bra på söndag. Är lite laddad, spela så jäkla bra sist. Kom verkligen  in bra i matchen. Får se om man ska kika på herrarnas match också :)
Så det får bli en lugn helg antar jag.

Får se vad som händer. Men nu laddas det för imorgon iaf ! Ska bara ta mig igenom en jobbdag först. Bajjs.

Sovgott.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0