Man börjar undra ..



Vart är världen på väg?

Ska man behöva vara rädd för att bli sprängd av punadare nu om man går ut på gatan?
Eller bortrövad och mördad helt utan anledning?
Vart kommer alla sjuka människor ifrån?




Jag har tänt ett ljus för Engla nu i mitt fönster.







~~

Jag är glad.
Jag vet vad jag vill ha nu men inte hur jag ska få det.
Frågan är om man får en chans till..
Jag tror det är värt att göra ett försök, tror att det kan bli bra. Riktigt bra.


Kiss my lips, touch my hand,

give me a second chance

Lil'rain - Adore U








Vi vann vår första match för i år igår. Bra jobbat flickor! :)
Det kan gå vägen det här tror jag.  
                                                                                                                                        


Ser fram emot lagfesten som snart kommer. Men innan det är det skandinavuim :) Kommer nog bli riktigt roligt. Missar dock träningslägret den helgen men överlever väll det. Inte varje dag man får gå och se en världscupsfinal i hoppning liksom !! Så man får ju passa på när det bjuds.

Idag fick jag sluta rätt så tidigt eller ja klockan tre iaf. Så har städa hemma lite. Sedan vart och handlat för kylskåpet var nästan tomt. Haha. Sen köpte jag lite småsaker till köket också. Bra-och-ha saker :)

Imorgon har jag sovmorgon. Det är jag förtjänt av tycker jag.











                                                                                                Markus Krunegård - Jag är en vampyr



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0