festprisse nummer ett!

Denna helg blir en party helg så det bara skriker om det :D Och jag är laddad som tusan!
Imorgon fyller Angelica och Kaisa år :) Så då ska de firas och sen blir det krogen, Konrad så klart. Det verkar ju bli fullt hus hos Kaison innan så det kommer bli mycket roligt!
På lördag är det fotbollsavslutning. Först föräldrar match, om det kommer några föräldrar vill säga :P Sedan bad på vallmobadet och därefter krogen för alla med åldern inne ;) Kommer nog bli väldans kul hoppas jag. Sen nästa helg ska vi spela en uppvisningsmatch mot Kvicksunds damlag ute på IP. Då är det avslutning för alla lagen i Rytterne.  :)

Den här veckan har jag vart och shoppat två gånger! pengarna bara rinner iväg men behövde bya kläder så har köpt till bålde fredag och lördag (a) Kunde inte låta bli! Sen behövde ju flickorna få paket och så införskaffades lite annat. Gud vad fest sugen jag är! Jag och mamma har sprungit hela kvällen och prövat kläder :P Hon ska också på krogen imorgon fast på bluemoon :D

Annars har det bara vart typ och sen ridit lite.  Känns lite konstigt att inte behöva plugga och gå i skolan längre, nu har man verkligen jobb och är vuxen, fan lite läskigt, men det jäkligt jäkligt skööönt :D Var förresten och hälsade på i skolan  förra veckan. Det var jätte trevligt och man fick lite längta-tillbaka-känslor men ändå inte. Martins band ska spela på Qwarn igen den 3 november så det är inbokat nu så hoppas det kommer dit lite fler folk då :)


Nu ska jag fortsätta kolla idol. Puss :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0