G R I S

Skulle jobbatidag. Åkte till jobbet, packade bilen, hämtade nycklar åkte hela vägen ut till norra gryta. Men var det nån som skulle flytta eller? Nähä! Om en månad kom tillbaka då typ. Så jag fick åka hem igen.

Surt. JA!

Men det var bra också för mamma och Magnus var lediga och skulle på stan så jag följde med.  :)  Så jag har shoppat för lite för mkt men det gjorde inget ;) Får ju lönen på fredag liksom!

Har iaf köpt mig en vinterjacka :) . Sen en vit kofta och ett brunt linne. Sen har jag köpt en kameraväska eller vad det heter och färg till fotoskrivare, ett fotoalbum och så Grey's Anatomy dvdn. Kunde inte låta bli.Vill ju ha alla så :) (a)

Sen var vi och kollade in min lägenhet som jag ska flytta till snart :D Hur jag ska ha det pch vilka möbler som min kusin ska lämna kvar och så. Åh vill flytta nu, längtar sååå :) Så sen blire en liten inflyttningsfest och sedan blir det ju ferre när jag fyller 20 också :)


Annars ska jobba ihjäl mig den här veckan. Har långa dagar typ varje dag :/ Jobbisch men men. Sen på fredag ska vi ju på krogen ! Hoppas att jag inte blir dålig den gången, men håller jag mig bara borta från allt som heter vin nånting så går det säkert bra ;)



Jag har börjat banta förövrigt men det går inget bra !

;P




Justin Timberlake - Summerlove


Malin
2007-10-25 @ 11:05:33
URL: http://mapalipin.blogg.se

Ojojoj, storshopparn ;P. jag längtar faktiskt också tills du ska flytta. Du blir ju typ den förste av oss :D

martina
2007-10-25 @ 19:41:04

Jaa blir ju typ de :P Jag längtar med då kan vi vara hos mig när vi ska ut på krogen, kommer j bli skitabra :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0