Jag är här.

Jag vill skriva nåt men vet inte riktigt vad kanske..

Karin, Isabell och Angelica har vart här idag :) Skönt med lite sällkskap och för en stund slippa tänka på allt elände. Isabell hade gjort en jätte fin och god tårta :) Den var blå :)

Igår åkte jag, Lina och Malin till Sala och fikade hos Jenny. Det var en mysig liten tur. :) Jag gillar att köra volvon, den är såå fin :) Men inte billig att åka i..... Allt ska verkligen styras av pengar usch! Jag vill vara rik!

Vad har jag med gjort idag. Jo jag och Malin var vakter till hoppborgen utanför ICA, det var rätt kul :) Jag gillar barn, de är så söta :) Haha! De killarna som hoppade där i slutet, den lilla som jagade de andra och sa "yschysch" han var väl för söt. Nästan så man längat till man får egna små barn, pojkar då eftersom om jag får en flicka vet jag inte vad hon ska heta, kommer inte på nå bra namn. :P

Jag har en jätte vagel på ögat och den gör jätte ont :( (Ville bara påpeka det)



Kanske om du sagt nå så hade jag förståt. Men är läget är så  här nu och det är iaf fel att bete sig så som nu. Jag finns ju fortfarande här?



Jag hittade ett jätte gulligt kort på mig och Lina nu när jag rotade i en låda. Måste visa det för henne :)) Haha. Så små vi var då <3 Det var en trevlig tid det :)

Jag är trött, men jag har jätte jätte lust att möblera om mitt rum nu. Men får ta det imrogonbitti tror jag. Jo måste ta det då. Så jag hinner mäta upp och se om jag kan göra så som jag tänkte. behöver en drastisk förändring i mitt liv känner jag :P

Ska åka och rida imorgon med, ska våga mig upp och ut på busen. Jag måste det för mitt självförtoende känner jag. Så jag inte börjar bli skraj, för då förstörs allt roliga med ridningen. Jo upp till kamp blir det, han är ju så mysig när han går bra också :) Måste kolla med pappa om jag får rida med dem i sommar på kursen, hoppas det :)

Nej jag sak nog försöka sova nu, eller iaf kanske kolla på tv en stund. Inte nyttigt att sitta här. Får ont i axlarna av det lite. :S

SovGott


Shayne Ward - No Promises



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0