Datorlös..

Sitter just nu i skolan .. Har samhäll.. Min dator är på rensning och lite annat. Så passar på nu. Hehe :P Min bil skulle också behöva åka på det. Den är svår startad och ja den lägger av lite hipp som happ, inte så kul faktiskt... :/ Men hoppas att vi får vår nya bill innan lörda då viska på Big Mac Cup annars blire jobbigt .. Men men det ordnar sig nog. Hoppas jag :P

Gud vad jobbigt det här tangentbordet var. Blir trött i armarna av att skriva typ haha! Usch ..

Jag tror att jag ska åka in till Erikslund ett tag idag om jag vågar, och rider imorgon istället. Ja jag tror jag gör så. Om min bil startar nu när jag ska hem från skolan förstås....... :D Haha jag dör. Jag vill ha en ny!

Men måste gå nu.. Men ja inte kommer jag finnas på msn på ett tag så ni vet ;)

Pusshej!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0