Fredag

En fredag kväll, 22.00 och jag har knappt haft tråkigare....... Kollar på 40-year old virgin eller vad den heter men den är väl inte så väldans bra men lite kul minsann speciellt när han blåser upp kondomerna haha!

Men hade mycket hellre dragit på krogen eller nåt  med nån men kan inte göra det mot mig själv för jag lär gå upp en sex-halv sju imorgon då jag ska jobba. Frukost lunch och middag. Är ledig mitt på dagen mellan lunch och middag så tänkte klämma in ett ridpass där ;) om det är bra väder vill säga..

Imorgon kväll blir det nog Sura igen. Öltält på herrgårn eller vad de snackade om :p Men får se jag kanske är helt död då kockan 20.00 så ska man hem och duscha sen köra till Sura och jag lär ju vara nykter isf.. Hm.. Får se hur det blir, det skulle ju vara kul som fan liksom.

På onsdag ska jag och Madde rida :) Det ska bli skojjsigt, det var länge sen vi två var ute i farten och härjade :D Ser jag fram emot mycket. Skulle vilja hinna träffa Lina någondag sen innan man börjar jobba. Och på tal om jobb så kan jag eventuellt ha fått ett jobb till hösten ;) Hoppas hoppas.



Jason Mraz - Life is Wonderful




Life is wonderful - Kan inte riktigt hålla med..
Det du gjorde, det jag fick veta svider fortfarande
och shit trodde det skulle vara lättare.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0