Tillfälligt hemma :)

Just nu hemma en stund men ska snar tåka tillbaka till stan till min tillfälliga lägenhet och hänga tvätten som måste hinna torka annars har jag ingen jobb-t-shirt imorgon :p Men skönt att vara hemma en stund iaf, själv dock eftersom mamma och Magnus dragit på semester utan mig .. Grr :P Hehe. Och Anglica har åkt till Öland utan mig och ska ha en massa kul.. Bajjs att man jobbar och bajjs att de blir galna om man är borta, så det bölir inge Norge för mig heller :'( TRÅÅÅK, får inge semester alls juee..............

Jaa annars då. Ihelgen umgicks jag med min bror för mamma och Magnus var redan då ute på färd. Iaf, vi var på bio så pirates 3 igen <3 Underbar film :D Jaa sen hälsade vi på Pias poolkalas :) Usch hade igentligen viljat vart med men hade ju lovat mn bror innan. Hursomhelst det var kul att se alla och hoppas att vi kan göra nåt snart då jag kan vara med :D (a) ;) Hehe.

Nej ska kolla klart på Allsång på skansen nu, sen är det gilmore girls:))





Kom igen Smederna två poäng upp!
Skärpning nu!
Fan att man inte var där och fick skrika :P
två heat kvar nu baah spännande!
Karin
2007-07-28 @ 10:31:09
URL: http://littlewonders.blogg.se/

Hej gumms!;) Jag har en ny blogg nu så du vet. Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0