Last week of freedom

Min sista lediga vecka ever tyyyyyyp! Läskigt värre.... Vill inte jobba men vill ändå. Hatar att jag måste jobba de veckor som alla andra inte jobbar.

Och där försvann all "skrivlust" haha... Suttit i 15 minuter och inte vetat riktigt men men :P Nå måste jag väl kunna skriva om..

Idag har jag vart i stallet. Trimmat på busen ordentligt. Mamma ska följa med och hjälpa mig lite imorgon tror jag, om det är bra väder vill säga :) Ska nog hoppa honom nästa vecka när pappa kommer.

Sen har jag spelat fotboll <3 i två timmar med Danne :D Haha det var kul, om vi mest kanske bara stod och flumma men ändå... Det var kul :) Alltid roligare när man är två. Även om han är extremt mycket mer teknisk än mig och allt det där men men.. Jag var väl inte helt kass ;)

Så ihelgen är det power meet. Det blir väl kul hoppas jag :) Blir nog att festa med mamma och gänget, pappa är ju här då också :D Så kommer nog bli kalas kul! Ska in en kväll med Anglica också så klart! :)




Fall Out Boy - Golden





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0