rubrik?

Idag har jag inte gjort nånting direkt sådär. Vart upppe på jobbet för att kolla allt till ihelgen sen gick jag en promenad i solen :p  Gick förbi sadelmakeriet. Kikade lite på tyglar, behöver nya till Arrak liksom men det är så jävla dyrt där, får åka till Hööks sen. Jag orkade inte idag känner mig så seg. Så jobbigast är att jag måste upp halv sju eller jag kvart i nu för nu kan jag ju åka bil dit ;) Mohahah!
Jag hämtade förresten mitt körkort igår. :) Så hemskt usch jag blir så dålig på sådana där kort, det är lika på mitt legg. Blä! Men nu slipper man ha med sig den där lilla lappen iaf ;) hihi!
Jaa mamma och Magnus skulle på bio med alla barnen här på kvällskvisten så jag följde med. I Hallsta men.. Vi såg på Götakanal, den var rätt rolig! Inte som första, den här var mer överdriven tyckte jag, men ändå rolig :)

Ja sen börjar skolan snart igen usch och blä vad jag inte längtar till det! :s Jag kom på igår att jag inte läst en enda sida i den där oliver twist boken som jag skulle läsa ut över lovet. Bajjs mne jag har för mig att den finns på film så jaa det borde la ordna sig ;P haha! Gud vad omtiverad jag är för skolan. Men nu har man bara en termin att klara sig igenom. Sen är man ute i det fria :D och vad fan ska jag göra då .... ? S´hiit alltså lite läskigt är det men det ordnar sig nog ;) Vilket jag säger jämt men det brukar ju bli så fast ja de omkring mig som typ mamma brujar ju inte vara så glad över min planering men orka liksom. Mycket skönare att ta allt som det kommer ;)
Det blir troligtvis krogen på onsdag med :) Vi är massa som ska ut tror jag! Iaf jag, Pia, Manda, Tina, Linn o Sazza. Sen har jag hört lite fler som vill med ;) Men måste bara lösa "komma-hem-problemet" vilkelt alltid ska vara ett problem! Blä.  Men det löser väl sig.. Hoppas jag :) Åh måste kolla med Kaisa fall hon vill komma med :D

Igår fick min bror och hans flickvän sin andra lilla pojke :)) Så jag är nu faster till två små killar hehe :D

Nää ska kika lite på Bodyguard nu var länge sen jag såg den :)


Snook - Kommer ifrån
Martin
2007-01-06 @ 15:34:11
URL: http://blogg.misse.org

Grattis till fasterx2 och det rosa kortet :}

malin
2007-01-08 @ 13:14:05
URL: http://xantipa.blogg.se

Du, nu har jag uppdaterat :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0