Lördag

Idag har jag vart i stallet :) Vi besiktade Corre så jag var tvungen att springa med honom han var en lat jäkel :P Sen red jag ut på Arrak ujuj. Det blåste rätt mkt och jag hade tagit ett fleace täcke över mina ben och han jaa det höll på blåsa av typ haha! Men sen när vi ävl kom runt skogen till vår äng så blev det lite mer vindstilla. Fast då galopperade vi som galningar istället :D haha! jag märkte att täcket höll på blåsa ner på sidan så var tvungen hålla en han på täcket bakom mig sen bara rida med en han på en häst som halv skena haha :D Men kul hade vi båda två. Han var helt galen och jag med. Satt täcket så jag satt på det mer så vi kunde galoppera lite till ordentligt ;) Hihi!

Imorgon blire inge rida tror jag. Ska jobba, stå i kiosk hela dagen. Det är hundutställning i ridhuset på strömsholm.  Hoppas det blir lite kul iaf :) Behöver ju pengar så.

Nej nu ska jag åka. Hämta upp Karin sen köpa godis sen hem till Isabelloch kolla på film :D

Puss Kram


Ola Svensson - Brothers



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0