Ljusare tider <3

Det går mot ljusare och lyckligare tider det känns :D Så himla skönt, kul och spännande. Ibland vet jag inte ens vad jag ska göra av mig själv när känslorna kommer krypande. :) Underbart! Ser extremt mycket fram emot den kommande tiden faktikst ;D

Ja mitt nyår var trevligt :) Var hos pappsen. Faster med familj kom med upp och sen Reine och hans fru. :) Ja vi käkade god mat sen lekte vi ritleken till en kvart i tolv . Då vi hällde upp champangen och kollade på när den där nyårs dikten eller vad det är lästes upp.
Sen ja ringdes lite samtal sen drog vi igång med ritleken igen. Det andra laget var lite revansch suget ;) höhö! Det finns fan ingen roligare lek. Man bara garvar hela tiden! Erik fick som ord John Wthaker (en känd hoppryttare) han visste inte vem det var och eftersom det var pappa som gjort orden chansade han på en golfspelare vilket gjorde att vi råka förlora en av gångerna men fan det var nog det roligaste jag vart med om haha ! Vi rabblade upp hur många jävla golfspelare som helst! Tillslut fick pappa lov att säga att det var en ryttare och då gissade vi rätt på andra försöket typ :P haha!
Jaa sen åkte jag med faster och Erik hem, det var skönt. Fanns ändå inget för mig att göra där direkt. Fick en fin jacka av pappa men jag gllade inte färgen så han ska byta den så får jag väl åka ner och hämta den eller nå sen :P hehe! Fick chaps och Ice Age 2 dvd:n också :)

Idag var jag mamma och bror på Tuna Park. Jag skulle ju inte shoppa nåt bara kolla på ett par skor, mendet blev inte riktigt så utan jag kom hem med jeans för 800 och iofs ett par skor för 500 (a) Haha! Så mina 2000 tog slut rätt fort :P Jaja pappa måste iaf sätta in underhålls grejs snart, och sen fyller jag ju år med snart :) Om bara 19 dagar :D

Ikväll ska jag till Karin :) Nilla och Isabell kommer med och kanske Malin vad vet jag. Det ska bli trevligt har inte sett dem sen skolan sluta. Men Magnus ska fixa en säkring på min bil först så jag ens kan åka ;P haha!

Nej nu ska jag jaa göra nåt. Ut och gå kasnke.

Pusshej!




Timbuktu - Alla vill till himmelen men få vill ju dö



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0