Jaa få se nu då.

Sitter hemma här instängd i mitt rum. Magnus fyler 35 idag och det är fullt hus. Mormor och Morfar, Moster och Lasse, Magnus syster med familj, Magnus mamma och hennes man sen Magnus barn. Gud alltså jag har huvudvärk. Liksom vår lägenhet är ju inte så stor menar jag! Sen är jag jäkligt trött. Tror kanske jag inte tagit igen all sömn från i onsdags. Vi var på konrad då :) Det var roligt eller ja det kunde vart roligare men en del ja dem föredrar annat.  Men vi flickor hade det roligt. Fast det kunde vart mer folk! Sådär lite har det nog aldrig vart nät jag vart ute men det var trevligt iaf.
Nästa gång det blir krogen är 31 januari. Då ska vi fira lilla mig för jag blir 19 stora år :D Så då måste alla komma. Förfest kommer jag ha för mina närmaste men ni andra får ordna egen ;) Okej lite elakt men så många får det inte plats i lilla lägenheten liksom! Och ja det blir väl konrad då som vanligt :)
Men tills dess blir det kanske inget festande. Har inga pengar sen är det rätt mkt i skolan nu. :(  Fan vi har prov i svenska + en bokanalys, sen har vi stort inlämnings arbete i Geofafi med muntlig redovisning. Sen tror jag vi kommer göra arbete både i Historian och Samhällen inom kort. Det gäller att fixa G i allt som kommer nu så jag klarar av terminen. :P Jag är så himla skoltrött men det gäller bara att hänga i nu det sista..

På söndag drar fotbollen igång igen. Äntligen :D Vad kul det ska bli. Jag är väldigt tränings sugen ;) Sen blir det kul att se alla som man inte ser i skolan. :)Sen ska jag hinna med att rida lite också. Måste få igån Noreemannen ordentligt nu så han blir i fin form tills våren :)

Nej nu måste jag gå och säga hejdå till lite gäster som ska hem.

Puss Kram och allt det där!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0