Back again

Va ett tag sen man skrev här fan. Men har vart utan dator i över en månad :( Mkt jobbigh! Men sne köpte Magnus en ny genom sitt jobb :) fast då tog inte vista vårt modem eller nåt sånt vete fan men internet funkade inte iaf ! Men nu är det tillbaka underbart, även om man lär sig att vara utan det iofs. Man överlever liksom ändå, jag jobba rså jäkla mkt nu förtiden att jag ändå knappt hinner sitta vid datorn. För att då fortsätta tala om datorer har jag köpt mig en egen dator nu och min gammla är tilbaka från lagning eller vad det nu var den va på. Så har tre datorer i mitt rum nu :P Haha och alla igång. Men bara en  med internet iofs :P

Jaja.

Ska åka till pappa ihelgen. VAr länge sedan jag var där så det ska bli kul. Ska nog köra ner själv :) Tror jag iaf :) Bajjs bara att min mp3 har gått sönder :( Så jävla pissigt! Eller locket till batteriet har försvunnit (det var trasigt) så batteriet hoppar liksom ut hela tiden. Inte så bra. Får lösa de på nå sätt sen.

I mellandagarna flyttar jag hemifrån! Fatta kul :) till bäckby far man då :) Så blire ferre för snart fyller man 20 :D:D:D Kommer blir bra det :)

Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0