Och jag orkar inte tänka ut någon rubrik

Men jag har iaf fått ett nytt jobb och jag börjar redan imorgon! :D Coolt coolt. Inte det roligaste jobbet, det är ett städ jobb igen men iaf jag tjänar mer här än på städ och flytt ;P 95 Kronor i timmer kommer jag få så det känns bra :) Så imrogon ska jag påe n flyttstädning hela dagen, det blir ju bra det hoppas att man får arbeta med någon trevlig person bara :) Är timm-anställd till att börja med och om det funka bra blir jag kvar :)

Igår hade vi match, och vi vann igen! Helt sjukt! Men grejen är den att vi har börjat göra mål! Vi spelar apdåligt, men vi gör mål! Och då börjar vi också vinna matcherna så nu ligger vi inte sist längre!! :D Underbart! Eller jo om man kolar på vvf. se så ligger vi fortfarande sist men matchen mot Dingtuna som vi vann förra veckan har inte rapporterats in så den står som ospelad :S vet inte varför men .. Så vi har faktiskt 8 pinnar och IFK Arboga har 7 haha! ;) Så en mer vinst så går vi om tuna vilket är mitt mål ;) Ihh vi är så bra och det känns så tråkigt att vi är så få och kanske måste lägga ner snart ;( Usch vad tråkigt! Men men vi får se hur det utvecklar sig...

Sen har Norre blivit bra nu, han har vart halt den plutten, men jag har börjat sätta igång honom nu så får vi se hur det går :) Sen ska Arrak vara med på körtävling ihelgen :) Spännande!

Nej nu ska jag lägga mig och slappa framför tvn :)

Hejpa! 


Alex Gaudino - Destination Calabria





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0