Arbetslös... (snart)

Idag var min sista riktiga dag :D WOOHOO! Så överlycklig för vill ha vila! :P Men det kommer kännas lite tomt på måndag måste jag ju säga faktiskt. Ska ju jobbapå Rönnby hela nästa vecka sen två timmar iveckan på ett företag i hallsta i tre veckor. Haha as lite men det ger ju lite iaf tll min nästa lön. :P Men sen är man arbetslös... Men det löser sig nog hoppas jag :P haha, orkar inte tänka på det nu iaf!

Ikväll hur som helst blir det krogen med jobb-flickorna och sen kommer Angelica och Kaisa dit :) Skojjsigt kommer det bli. Men imorgon ska jag vara i Borgåsund klockan halv 10 för att leka parkeringsvakt inte lika kul. Men vad gör man inte för sitt älskade fotbolls lag? Jag gör allt, men inte andra tydligen..........  Vill inte behöva lägga ner igen :(

Men ska inte tänka på det nu denna glada kväll :D


Ses väl på pluto sen då? ;)


Jay-Z/Linkin Park - Jigga what/Faint



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0