Skolan .. Grr ..

Jag hatar skolan ! :@ Bara ställer in lektioner sådär utan förvarning.. Jaa okej lärarens son hade typ fått en pinne i ögat så det trycks in men ändå .. Nu har jag ju ingen lektion förrän halv ett ! :(  Typiskt bara för att jags kulle vara duktig och gå på filosofin för att jag missat några lektioner där . Suck kunde ju vart kvar hos snuffse plutt iaf ..... :) <3
Det värsta är att typ hela klassen visste om det utom typ 6-7 stycken.. OM inte alla skolkar vill säga vilket inte är så troligt eller  ...... ?

Jaja men nu har jag, malin och Isabell (eller mest jag de andra hängde mest på) invaderat Per och Martin's arbetsrum .. Ja Martin är inte här men Per var iaf.. Vi fick sitta här om vi lovade dyrt och heligt att vakta rummet med våra liv och inte släpper in några hulliganer :D Så nu sitter vi här vid varsin dator eller ja inte Isabell men hon ska åka hem nu iaf så :p

Undra vad jag och Malin ska göra då .. Lunch är det ju iofs om 10 minuter men jag är inte så hungrig än.. Men kykling scnitzel går väl alltid ner .. Fast jag är jätte sugen på en av skolans baugetter just nu för det ligger en halväten en bit ifrån mig här .. Tror det är Malin's (lärar Malin alltså) för hon satt vi den här datan innan mig.... Den luktar så där gott med ost och paprika .. Fast den där ser lite torr ut (a)

Haha Malin (Min Malin nu) är sur för att det är ljud på min dator och inte hennes :D HAHA så går det när man inte tar lärarnas dator ;)

Åh nu kom misse in på msn :D <3

Ikväll ska vi ut ju .. Jaa hoppas det blir kul .. LIte halv sur över hela situationen . Mest för att jag inte få ha med mig Martin på förfesten :( Tråååk .. Lite orättvist men det är som det är nu och lovat har jag så måste dit. Förhoppningsvis blir det lite kul :) Undrar vart vi ska nånstans sen då .. Det märker vi väl ..

Nee nu jag inte orka skriva mer . Inte för att jag har något annat att göra men jag kan ju rota lite i deras dator eller nå ;) Nå kul om mig borde det ju finnas :D

Puss på er <3

Martin
2006-09-29 @ 11:18:13
URL: http://www.misse.org

Hulliganer? Damnit, jag ville ju in där lite granna :>
och sluta prata mat, makes me hungry ju




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0