Några ord .. jaa precis ..

Jaa okej har egentligen inte nån direkt jätte lust att blogga förtillfället men känner mig lite halvt tvungen att kanske nämna några ord om helgen.

Jaa i Fredags var jag med idrott och hälsa B klassen och spelade Frisbeegolf i Kolbäck. Vilket jag var extremt duktig på ! ;) Jag spelade med Linn och Sazza.. lite senare kom Therese och hennes vän ifatt (tror hon hette Milla eller nå, gud jag är dålig på namn ibland !) då körde vi alla fem tillsammans. MEn man skulle alltså kasta sig fram till en korg som stod typ 50-100 meter bort, sen var det lite träd och buskar ivägen också :p  Jaa det gick väl bra till en början sen gick det inte alls.. Ena gången for frisbeen rätt ut genom träden på vägen! Tur att ingen bil kom ! Haha . Sen iaf var vi nere på en stor gräsmatta och jag tänkte att om jag tar i ordentligt så kommer den ju fram fortare (Jag vet jag är såå smart som lista ut det! :)) Ja men jag tog i .. Men glömde släppa .. Frisbeen for i en jätte fin båge BAKÅT !! Jag har nog aldrig garvat så mycket i mitt liv ! Haha tur att det inte var så många som såg det ! :p Jaa sen var faktikst resten av turen ganska lyckad.. Tror till och med att jag kanske tog in lite på slutet ! :O

jaa sen efter det så vandradejag ner till spar för att möta mamma så vi kunde rösta, vilket jag gjorde. I alla tre valen! Kan ju då direkt säga att jag inte ville att det blåa blocket skulle vinna men det ska ändå bli intressant att se vad som kommer att förändras nu, vem vet det kan ju kanske bli bra !?

Sedan var det hem till duschen, klockan var väl en si sådär halv fem och Martin hade sagt att vi skulle försöka åka till Cissi vid  typ 17.00 senast 18.00. Kvart i sex var jag klar .. Klockan 19.00 kommer han och Carl för att hämta mig ! Vad stressade jag för? :p Jaa men lite sena var vi kanske men vi for till Örebro på 45 minuter vilket var rätt bra gjort *Beröm till chaffören* :)) Väl där fick vi mat och champange, och blev sedan hämtade av några vänner till Cissi ..  Vi hamnade i ett hus.. Typ i skogen (Det var mörkt okej!) .
Där var det väldans trevligt och bra musik :)) Sen var det bussen ner till stan för att möta kroglivet i Örebro!
K5 var namnet på krogen, var väl inte sådär jätte mycket folk men jag hade kul iaf ! :D  Sen när det var stängningsdags vid två tog vi bussen hem till Cissi för att sova gud så skönt det var !

På lördagen sen for jag, Martin och Carl hem i ett något lugnare tempo ;) hann till och med med en macdonalds visit ;D Såå gott när man är lite bakis (a)
Jag fick min bil på fredagen förresten! :D En polo från -93 tror jag nämnde det förrut men nu har jag fått hem den iaf :D Döpt också Piwwie M ! Såå söt :) Jag och Mikael åkte in till kolbäck och fixade ett baklyse som inte fungerade och tog sedan en sväng in till stan för att tanka, lite trög i växlingen är hon men såå bra ändå :D
På kvällen var det bara film-mys med Martin så himla skönt :) <3

Söndag jobbade jag en liten stund på dagen .. Sen pluggade jag lite teori.. Har provet snart ! Gaah lite nervös faktiskt! Hoppas verkligen jag klarar det!
Sen var det träning på eftermiddagen/kvällen. Vi var inte såå många vilket var tråkigt men som vanligt hade vi det kul :D Jag och Madde fick för första gången inte vara i samma lag! :O Micke måste gjort nå knas när han delade.. fattar inte ..  ;)
Martin var där och tittade vilket gjorde det hela lite pirrigare men jag tyckte jag klarade mig bra. Hade lite svårt med att klara av finterna men vaddå jag är faktiskt back !! :D

Hm nå mer kul som har hänt . Jag hade körlektion i stan idag på matte lektionen Tall måste saknat mig så! Jag som bytt musik på mp3 för hans skull ! ;) Haha !
Nej men lektionen gick väl okej, den kosta 920 kronor ! Jag kommer bli så pank !! Tror nästan jag kommer få lov att sälja Piwwie för att ha råd med körkortet :'( Nää kasnke inte men jag måste ringa till pappa, han får hjälpa till med det här faktiskt .

Några ord om helgen .. Hehe .. Några ja .. Har ni också vart med om när ni bara tänkt skriva lite kort om nåt för att ni inte orkat sedan skriver hur mycket som helst och kan kan knappt sluta .. Så känner jag mig nu . Haha ! Kan jag inte vara så i skolan istället som idag när jag skulle skriva på min historia uppsats . Nääe då ska det minnsan inte gå att skriva . Usch !

Jaja nu ropar mamma att maten är klar så ni får väl ha det så nedrans bra :D

Och du som har övergett mig för Italien : KOM HEM ! Jag behöver dig nu jue ... Bajjsunge ! 

Tina tur att du är kvar iallafall ! HA ! Se nu nämnde jag dig i min blogg :D Puss på dig snygging <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0