Halvsjuk igen .

I am sick again :(
Hosta och ont ihalsen :( Okej jag har ju ingen feber eller nå men ändå .. Lite halvsjuk iaf.. Sen har mitt högra öga svullnat upp lite men jag har inge ont så vet inte vad det är .. :s 
Tråkigt men men .. Jag är hemma och vilar mig idag iaf. Har bara två lektioner ändå. Filosofi som jag ändå inte tycker är speciellt roligt och sen har jag håltimme i evigheter för att sedan åka och spela golf i kvicksund med idrotten. Det hade ju kankse vart kul men jag har ingen vidare lust med det idag när jman mår sådär halv dåligt.. Ska jag gå runt och hosta där . Nää usch!


Igår så var jag istallet hela dagen (Det var kanske lite därför jag blev så här men ändå!) det var jätte mysigt :))
Hann rida tre hästar.  Red först Arrak. Han var faktiskt den som gick bäst nästan, det brukar ju inte vara så men ! Han blir så glad när han får komma ut älsklingen <3 Tänk 19 år (vilket är gammalt) och bär sig åt som han vore 4:a år! Det går ju inte att rida bort över vägen på lång tur själv eftersom han är så rädd för allt men att rida på ängen och skogen hemma går bra :))
Sen red jag Norris, han fick gå rätt lugn, han har vart halt rätt mycket på senaste. :/
Jaa men han gick fint så länge vi höll oss till skritt och trav. han är fotfarande så svår i galoppen, står emot satan. Men jag ville inte rida honom med grammanen så det fick vara.
Sen hjälpte jag Fredrik med Falke igen. Det märktes att jag inte ridit på ett tag, hans bogar var överallt. Fredrik får honom inte att spåra rent när han kör honom. Jag borde rida honom nästa vecka igen men.. Ja vi får se, han gick ju hyffsat iaf.


Längtar efter Martin nu :( Han är ledig idag men han sover säkert fortfarande, det är bara en annan som var tvungen att gå upp halv 10 för att sjukanmäla sig. Jag kunde ju inte somna om heller sen så :p


Angelica du får gärna pallra dig hemmåt nu .. Det börjar bli trist här .. Likadant ni därborta i Frankrike eller Tyskland vart ni nu är förtillfället . :p


Well well tror jags ka börja pyssla med min historia uppsats nu .  :(  USCH!

So Long <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0