Bästisdag :D .. // .. Sorg i mitt hjärta <3

Idag har jag lekt med Muffeltuff :D Det var ett tag sen sist faktikst :) Vi gjorde väl inget speciellt direkt diskuterade livet och allt annat .. Jaa som vi brukar på vårt eget lilla vis (a) :D

Sen var vi och simmade med Robin och Jocke.. Och mammsen också :D Hihi när jag hade simmat mina 40 längder så var väl Angelica på .. urhm .. jaa 10 kanske .. 8-) Haha!
Nää men det är bra att simma det ska vi fortsätta med, men  måste jag ju lära dig att simma rätt på banorna att de ska vara så svårt att förstå !!  Simma ned till djupa på den till höger och tillbaka upp på den vänstra ..  Det är inte mycket svårare än så :D

Vi planerade också lite på Angelica och Kaisas födelsedag eller dagen efter rättare sagt för det är den fredag och då ska vi besöka krogen med alla vi känner som fyllt 18 :D  Så känner du dig träffad betyder det att du ska med !!  Flickorna har ju blivit stor och måste få komma ut lite ;D
Det ser jag verkligen fram emot ! Jag har inte träffat Kaisa på en evighet heller , så det ska bli kul :)

Imorgon ska jag paddla .. Hoppas verkligen att det är fint väder :O Annars kommer jag bli sååå blöt och då kommer jag säkert bli sjuk igen och inte kunna träna :(:( Då blir jag väldigt sur . Så imorgon håller alla tummarna för fint väder ;D (a)
Vi ska paddla till Qwarn så behöver jag bara kila hem direkt efter  iofs :) Och då är jag själv hemma, Martin kommer sen <3 efter att han har jobbat .. Jag tycker dock att det är lite över ambitiöst att jobba en fredag kväll men iofs hade jag med haft det jobbet så hade jag också gjort det .. :p Sen är jag lite latis med .. Kanske därför jag är pank nu och han inte ! (a) Opps !

På lördag sen är det tjejkväll hos Karin :D Då ska vi äta gott och mysa. Det ska bli kul jag längtar redan :))

Hejjsålänge <3



Emma jag är så himla ledsen för din skull jag vet inte vad jag ska göra eller säga hade det vart min pappa .. Ja jag kan nog inte ens helt förstå vad du går igenom, men jag tänker på dig och finns här för dig, alltid! <3 Trots att vi inte ses så ofta längre är du del av många underbara sommar minnen som finns i mitt hjärta och så kommer det alltid vara. Jag älskar dig gumman och hoppas att allt kommer kännas lite bättre snart.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0