Ibland så tittar jag fram

Ibland får jag till det liksom. Hade planerat hela lektionen helt själv typ. Veronica kom med lite precis innan och Jimmy nej han bidrog inte med mycket. Men den blev fan lyckad. Alla verkade ha kul och tyckte iallafall att den var lite jobbig :p MEN det jag är mest stolt över att jag, lilla jag stod där o pratade framför alla andra och var inte ens nervös :D Jag fattar inte när vi är i klassrummet vågar inte jag säga nånting om jag står framför klassen TYP det går om jag måste ;) Hur som helst nu gick det hur bra som helst och det känns så himla bra! Jag tror idrottslärare verkligen är nått för mig. Jag trivs då :) Längtar till Torsdag då jag ska ha min ridlektion :D:D:D Såå kul det kommer att bli! Thihi! (a)

Nej jag ska ringa till mamma och planera veckan nu sen ska jag iväg och titta på min träning.. Jag får inte vara med :( Men jag vill jag vill jag vill !! Kan jag aldrig bli av med denna förkylning.. Så himla jobbig! Usch!

Imorgon har jag körlektion.. :) Kom på det nu vilken tur annars hade jag väl försovit mig :P .. Räknade här om dagen och det är inte långt till uppkörning nu faktiskt.. :O Läskigt :D
Hoppas Pernilla klarar sin nu snart *Håller tummarna*

Nej måste gå! ;p

Pussa på alla ! <3



R.E.M - Everybody hurts



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0