Framtida namn?

Smedernas lag klart (Förändring kan ske beroende på hur det blir med farmar laget Bikab.)

En stor (Enligt mig) förlust. Smedernas hjärt och tro tjänare i över 10 år.

Billy "the bullet" Hamill



Han lämnar nu klubben för MasarnaAvesta.
Men jag säger som han brukar säga : "We are not going down hill, We are going Hamill"
Tack för tiden, minnena och autografen ;D

Scott Nicholls har med lämnat, till Bajen for han och skog följe med de som killar som lämnade oss för dem redan förra året. Ni lär ångra er..

Ja till laget vi nu faktiskt har fått!

Ett ungt ganska orutinerat lag men som defenitivt kan bli något bra i framtiden.

1. Wieslaw Jagus
2. Linus Eklöf
3. Eric Andersson
4. Krzysztof Kasprzak
5. Krzysztof Buczkowski     (Nyförvärv från Vargarna)
6. Rory Schlein                    (Nyförvärv från Indianerna)
7. Andre Compton              (Nyförvärv från Vargarna)
8. Morten Risager
9. Mariusz Puszakowski

Som sagt ett ungt lag med bara en som fyllt gammalt (Dvs 30!)
Ska bli spännande och se vad de kan, inget slutspel men jaa kanske .

Okej nog om Speedway men ni har väl ändå redan slutat läsa .. :P

Jag gick upp 20 över 6 imorse för att göra prov. Blä ! Jag vet inte ens säkert att jag kommer att klara det ..
Sen ska jag jobba hela helgen så vet inte när jag ska hinna skriva min historia uppsats men får ta tag i det imorgon! Måste det ..

Oh imorgon är det idol! ... Utan Danny :( Hm fan jaja.

Har sovmorgon till halv ett imorgon höhöhö :D Såå skönt .. gförutom att jag måste ta halv 11 bussen för kan inte komma till halv 12 bussen på något sätt. Bajjs men jag ska vara i Magnus lägenhet ett tag :) Skönt ..

Nej ska sova nu . Sussa väl :)



Just nu :
Good Charlotte - Lifestyles of the rich and famous



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0