Riktig sommardag ! :)

Idag har det varit en sådan där perfekt sommar dag som man vill att alla dagar ska vara :D
Man fick sova länge utan att någon klocka ringer !
Man kan käka frukost i soffan och läsa tidningen utan att någon ska störa ! :D 
Oh förresten såg en väldigt söt person i tidningen idag  :O hiii trevlig överraskning ; )

Ialla fall sen vid två tiden kom Malin och hämtade mig med sin moppe ! haha det var första gången på över ett år jag åkte moppe det var as kul ! :D hihi !
Vi drog hur som helst till skantzö badet där vi mötte upp Karin ! Åh det var så kul och se henne vi har inte setts sen skolan sluta ! Jag har verkligen saknat henne ! :)
Jaa så där låg vi tre och solade . Tog oss även några dopp i poolen och hann leka lite med "korvis" eller vad det nu var Karin kallade den där stora röda grejjen ; P haha !
Man borde verkligen spendera varje dag med sina vänner det är så himla skönt :)

Sen fick man komma och grilla hos brorsan på kvällen det var ju skönt :) slapp man laga mat idag med ! haha ! :D Usch jag blir bortskämd och lat !

Nee ska väl sova nu :) Måste varta utvilad imorgon när jag har körlektion ! :P usch .. :P


<3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0