Tisdag hela veckan <3

Jag har fan glömt att skriva här :P Haha!
Hm får se nu då vad har hänt på senaste..  Ja egentligen inget speciellt förutom i tisdags då jag och Karin var på RED HOT CHILI PEPPERS! :D:D:D:D Var de bra eller bra? Helt underbara. <3
Det var kanske lite dåligt drag på publiken som satt förutom i de två sista låtarna som därför blev bäst men de är ju iofs otroligt bra; Californication och By The Way :D Sen tyckte jag de tog för många bra låtar i början men men alla var ju typ bra så spela roll! Förbandet var kasst, det var lite tråkigt därför det nog inte var så mkt drag i början tror jag.. Men åh vill tillbaka  till den tisdags kvällen:)) <3
Jag skulle så gärna gå på Justin Timberlake med.. Den konserten kommer nog bli grym. Ja det skulle vara häftigt! :)

I onsdags var det lucia :) Mysigt med lite julstämmning! Ellinor var lucia hon var jätte fin. Martin sjöng som vanligt solo och som vanligt var detså bra att man fick lite gåshud men bäst var Rosali. HOn sjöng en as bra låt också men vet inte vad den heter :P

Ja ihelgen händer det väl inte så mkt antar jag. Har filosofi prov på måndag. As stort prov sen ska jag även hålla tal i svenksa. Usch jag hatar att hålla tal blä! Så ska väl plugga hela helgen då .. Och jobba på söndag. på söndag eftermiddag ska jag och mamma julbaka :D Så mysigt thihi! Sen måste jag ju övningsköra lite ;) Inte långt borta nu!

På onsdag ska massor med människor och jag till Konrad ska bli riktikgt kul :)

Nej nu ska jag jobba med mitt tal .. Pusshejs



C21 - One Night In Bangkok
Jelena
2006-12-15 @ 19:01:11
URL: http://styleiseternal.blogg.se/

Oj, vad kul att få gå på Red Hot, det skulle jag också vilja göra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0