Snart krogen ;)

Jaha här sitter man och väntar på att Malin ska ta sig från Örebro så vi kan dra till stan och hem till Rosanna för lite förfest för att senare dra ner till krogen :D Mm det här ska bli kul hoppas jag det blire nog :) jag är på G iaf :) Sen imorgon ska jag på stan ett tag sen kvällen har jag inga planer för.

Jag måste skriva mitt tal också, men kan nog göra det på söndag :) Hoppas jag.. Men jag måste komma på vad jag vill skriva om.. Fan det är så svårt. Min lärare tyckte speedway men kul jul.. Hästar men jaa kanske men då blir man väl värsta tönten som om jag iofs inte redan är det ;) hahaha! Nej men ärligt jag vet inte vad jag ska tala om.. Blä!

På söndag ska jag jobba annars. Sedan troligen rida. Majsan villa ha lite hjälp med stallet så klart jag kommer ;D Vi ska väl antagligen ta ut Tindra igen då. Sen ska jag se om jag vågar mig på bomben igen höhö! Kan kankse få åka till ridhuset med han om jag frågar snällt (a) Det skulle faktiskt behövas..

Jaa ska väl gå och ta mig en cider nu kanske ;)

Puss Kram


Kevin Lyttle - Turn Me On



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0