I Made It!

Jag hade mitt tal idag! Jag överlevde.. Jag fick G. Jag borde vara nöjd eftersom jag inte hade ägnat så mkt tid åt det. Men de satt ju och sa så mkt bra och det var så lite jag skulle ändra för att det skulle bli bra men men.. Skönt att ha det gjort och nu har nästan mitt jullov börjat :D Efterlängtat verkligen!

Imorgon blire krogen då! Ska bli kul mihi :)) As många som ska ut så ;D Thihi! Ska bara fixa lite dricka..

Sen är det snart dags för det stora .......... :D Hoppas verkligen det kommer att gå bra! Är redan nervös nu (a) Men vill verkligen verkligen klara det!

Well got to go!


N.E.R.D - Don't Worry About It
Hannah
2006-12-19 @ 18:59:49
URL: http://svartkajal.blogg.se

Wohoo!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0