Stalldag : )

Lördag kväll och man sitter här själv och kollar på dåliga filmer på TV usch jag har det tråkiigt ..  Ska nog gå och sova snart . :) Jag har tillbringat hela dagen i stallet det va mysiigt det :D Det var faktiskt as länge sedan sist jag gjorde det . Måste bli av oftare . ! Men nästa helg ska jag jue jobba och ja .. Hm . 

men dagen var som sagt mycket bra :) Vid 12 begav jag mig till stallet eller rättaresagt mamma skjutsade mig :p Hur som helst . Hästarna var redan inne när jag kom så det var iaf hyffsat rena :p
Eftersom jag kände mig pigg vågade jag mig ut på min gammla galning , betslade dock upp honom lite ! Han försökte faktiskt BARA gå hem med mig en gång eller kanske två :P 8-) Men han gick rätt bra förutom det :O
Sen fick Norris komma ut och röra på sig . Han är såå duktig han kan man iaf rida överallt utan att han föröker gå hem igen !! ;) Min pålle det :D Han ska jag eventuellt kanske tävla lite sen om jag får ordning på honom :O :)
Sen hjälpte jag Fredrik  med hans häst också . Falke :D Han gick bra . Inte alls lika stel som förra veckan . :) jag skulle behöva rida honom oftare gud vad fin han skulle bli då :D Men inte min jue så ..

Ja sen vid typ 18.30 var jag väl hemma igen . Hoppade i duschen lagade mig lite mat sen hamna jag framför tvn . jeeii ! Det var disney timmen (eller vad det heter nu) :D:D Sen var det bara skit ..

Det blir inge Lisjö imorgon , tråkiigt :( Men jag förstår dig Karin jag skulle inte heller vilja då !!
Vi får väl hitta på något annat istället . :) Efter min träning och efter Martin jobbat klart .. 
:O
Jag har träning imorgon ! :D:D Åh fan vad kul det var jue rätt många som skulle komma och träna också ;D Thii ! :D Hoppas mina knän känns bättre än förra veckan :/ :p Foten borde ju vara bra nu iaf :D Kände iaf inte av den förra träningen :D

Nee jag ska nog gå och göra mig lite te så jag kanske inte hostar allt för mycket inatt :p :)

Sov Gott & Dröm Sött



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0