Tänk om..

Man ska aldrig älta och tänka "tänk om", det tar bara onödig energi. Men ibland tror jag alla har ett en händelse i sitt liv som man kan tänka just precis så om... Tänk om.
 
Jag älskar den jag är idag, hur mitt liv, mina beslut och erfarenheter har format mig till mig. Och jag hade inte vart där jag är idag om jag gjort något annorlunda eller haft mina fantastiska små änglar hos mig. Jag ångrar inget, jag är här och nu. Men det finns ändå en stund i mitt liv som ofta kommer tillbaka, tänk om jag hade varit annorlunda eller tänkt annorlunda.
Jag undrar hur det hade varit då?
Hur det hade varit nu?
Hade jag varit lyckligare?
 
Men inte älta.. Bara en dröm (eller mardröm?) som återkommer då och då. Kan inte förstå varför men den får mig alltid att tänka tillbaka... sju år tillbaka. Men det var då och nu är nu.
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0