24 dagar

Hej!
 
Det var ett tag sedan.. Typ två veckor sedan! Dagarna bara rinner iväg.. Just nu är mina dagar indelade i tre timmars faser, för mat var tredje timme vill mina små änglar minsann ha! Som klockor under dagen och natten för det mesta. Men har fått några nätter nu med fyra timmars sömn i sträck! Inte helt fel! :)
 
Tänk att de redan är 24 dagar gamla. Helt sjukt, snart 1 månad! M, som är något större än E, har gått upp en storlek! Vad fort det går! :'(
 
Jag har tänkt skriva om förlossningen och allt en dag när jag får lite mer tid... Om det nu någonsin kommer hända. Haha! ;) Men nu ville jag bara in och säga hej och att vi mår bra! Trollungarna håller en sysselsatt dygnet runt och det är helt underbart! <3
 
Min fina familj!
Så här vaknar vi oftast! :)
 
Cassa
2014-09-10 @ 14:22:00

Ni är så fina 😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0