Lite oroad.

Jag är så sjukt trött. Skulle kunna nu, precis nu, bara slockna rätt upp och ner i soffan. Fy. Känner mig lite klagande men nu börjar det bli lite jobbigt att vara gravid. Men känner samtidigt att jag inte vill att de ska komma ut än. De måste få växa mera! 
 
Mitt blodtryck har skjutit i höjden och jag har fått lite protein i urinet. Ligger alltså i riskzon för havandeskapsförgiftning. Försöker hålla mig lugn och vila nu, vill verkligen inte bli dålig, speciellt inte så dålig att de blir tvugna att förlösa de små. :/ Fy. 
 
Men nu är det en vecka kvar att jobba. Ta det lugnt och andas. Och jag vet att även om jag blir sjuk så finns det bra resurser/mediciner som gör att bebbarna kan stanna inne i magen ett tag till. Men då måste jag nog kanske ligga inskriven på sjukhuset.. Bara de stannar inne så!
 
Men det är inte långt kvar nu alltså.. På lördag är jag i vecka 28. Tänk att de kan komma från vecka 30..Jag tror de kommer komma någongång när jag är mellan vecka 32-35 och börjar man räkna är det fan inte långt kvar.. Hjälp! :) Vore bra om se stanna inne lite lite längre dock :P
Så vi hinner få klart allt hemma. Då kan jag verkligen slappna av.. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0