fredag idag

 
Ledig idag, och jag mår bra! :D Lite småseg av vädret men känner mig bra idag. Skönt. :)
 
C och F har varit i sura så jag har passat på att fixa lite. Jag har sterliserat alla nappar och nappflaskor och lagt i ordning, skrivit en packlista för BB båder för mig och bebbarna. Men risk för att vi får stanna på neontalavdelningen ett tag så svårt att veta hur mycket man ska packa? 
 
Också gjort en lista med det sista vi behöver.. småsaker som blöjor, badbalja, filtar, varma tröjor etc. En del smått och gott som behövs :)
 
 
C har nu åkt till ica för jobb och jag och F ska försöka få eftermiddagen att gå. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. En promenad står närmast på tur, sen kankse en film eller en påhälsning hos mamma.. 
Det är fredag idag så det hade vart mysigt att haft karln hemma för lite fredagsmys.. 
 
En mule att pussa på hade inte heller vart helt fel! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0