fixa fixa

 
Hemma börjar det mesta komma iordning inför bebbarnas ankomst. Jag har ju tyvärr fått lov att inse att hitta ett hus innan dem kommer ut är helt omöjligt. Jag menar, jag är i vecka 25 nu. De kan komma när som helst i från vecka 30... Och det är snart. Som tur är verkar dem trivas bra och ger mig inte allt för mycket smärtor. :)
 
Hur som helst. Det mesta är ju inköpt. Men allt är inte ihopskruvat på rätt plats ännu. Fortfarande en byrå att sätta upp. Den byrån till bebbarnas kläder. Har också rensat garderoberna så de får lite plats där. Har det mesta till sköthörnan. Saknar en lampa och blöjhink och lite mer handdukar och givetvis blöjor haha. Men steg ett är väl att skruva ihop skötbordet. ;) 
 
Sängen saknas också, men den är på ingång och ska bara målas innan den kommer upp. Madrass har vi så en bäddmadrass och lite kudden och täcken så är vi redo! 
 
I köket har gamla byrån flyttat in, den ska fyllas med ersättning, välling å nappflaskor, nappar å allt som kan tänkas behövas :) Skulle gärna om pengar räckte, rusta lite mer innan de små kommer. I alla fall måla över den gröna hemska tapeten i köket... :P
 
 
 
 
Cassa
2014-05-17 @ 22:34:26

Va bra det blev :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0