Tre dagars

Onsdag till fredag förra veckan var jag iväg på en tre dagars utbildning i vår huvudstad. Gud vad roligt det var. :) Det var en arbetslagsledar utbildning så nu är jag så pepp på att börja jobba med mitt arbetslag och verkligen veta vad min roll och mitt uppdrag som arbetslagledare är! Känns så spännande. Lite tråkigt att jag bara får några månader på mig att arbeta ihop mitt arbetslag, men kan inte klaga på att jag ska få vara hemma ett tag snart.. ;)
 
Annars har helgen varit lugn, var helt slut i huvudet i lördags efter kursen. Så orkade verkligen ingenting. Det blev en slappar dag, med en tripp till ikea där vi inhandlade en fotölj. Sedan kikade vi på lite annat vi kommer behöva längre fram..  :) 
 
I söndags packade jag ner mitt hästliv, kändes väldigt vemodigt måste jag säga. Helt plötsligt kände jag för att ha en häst igen. Sen vet jag att jag är välkommen till T's stall när mitt hästsug är för stort men just nu är jag mest rädd för att en tripp dit gör allting ännu jobbigare. Fy. Längar på ett viss till min lilla bebis är ute så jag får börja rida igen. :)
 
Känner mig pepp på livet och pepp på jobbet. Gillart. :)
 
 
Saknar dig så det gör ont. Hade du funnits kvar vid min sida hade riduppehåll inte ens existerat. ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0