Home Sweet Home

Hemma efter en härlig weekend i Göteborg. :) Har haft en semesterdag idag med å jag kan säga att den verkligen var väl behövlig! Har verkligen vart helt slut idag, det är sant som de säger att man ofta behöver semester från semestern haha. Shit alltså, men imorgon blir det back to work. No excuses. Annars skulle det ju inte vara helt fel å få vara hemma ett par dagar till... ;) Berättar mer om götet i ett separat inlägg.
 
Igår åkte T till en ny fodervärd vilket betyder att jag förtillfället är hästlös. Känns lite konstigt. Vad ska jag göra med all min extra tid? :P Ge mig förslag!
 
 
På lördag är det daga för kalas för den här lilla godingen. Tänk att hon redan blir två hela år! :)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0