En ny person

Är ju sedan en vecka tillbaka hästlös. Och som jag skrev skulle T ersättas av en ny. Men inte en ny häst. Utan en ny person...
 
Jo men precis du trodde rätt! Vi ska få en liten bebis. :)
 
Snart dags för första ultraljud så då får vi vårt exakta datum för BF men det blir i alla fall i slutet av augusti - början av september. :) Längtar som tusan, det känns ju liksom så långt borta just nu. Men ändå så nära.
Min mage har redan börjar växa och jag har de två senaste månaderna mått så dåligt. Konstant illamående hela dagarna och så omänskligt trött. Därav inget bloggande eller nått socialt liv över huvudtaget. Men nu äntligen börjar det vända, jag är piggare och slipper framförallt illamåendet. Även om det ibland plötsligt slår till. Hoppas nu kunna njuta av at vara gravid och verkligen ta hand om mig själv nu när jag har lite mer fritid. :)
 
Har de senaste veckonra börjat läcka ut nyheten, först till familjen å nu i lördags till mina fina vänner, varav flera redan misstänkte läget. Hrm haha. ;) Men skönt att inte längre behöva vara tyst. Nu håller jag bara alla mina tummar och tår att vårt kommande ultraljud går bra och att allt är som det ska. :) ♥
 
 
 
 
Therese
2014-03-10 @ 20:40:25
URL: http://iridium.blogg.se

Åh vad kul! Stort grattis. Ni har så himla mycket häftigt framför er. :)

Svar: Tack snälla :)
Martina

Mamma
2014-03-11 @ 17:14:39

<3<3<3

Cassa
2014-03-19 @ 18:18:37

<3 såååå kul!!

Jenny
2014-03-28 @ 19:04:32

Grattis till er! :)

Svar: taack :)
Martina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0