This week..

Denna vecka är fylld med lite lagom aktiviteter...
I måndags var det storhandling på schemat. Igår blev det städning och tvättstugan. Med bärhjälp från C och mamma då.. ;) Men hann också packa bebbarnas väska till BB!  Känns genast som om att det snart är dags. Hjälp! Men längtar sååååå! :D Nu är det bara min väska kvar.. 
 
Idag ska det sista med sängen fixas. Nämligen måla botten. Så förhoppningsvis har vi den hemma till helgen så jag kan få fixa litegrann. I eftermiddag står också tvätta fönster och byta gardiner på schemat. Härligt! :) Men tjockis jag kan inte göra det själv så min snälla mamma kommer såklart och hjälper till! Vet inte vad jag skulle göra utan henne! ♥
 
Torsdag hoppas jag träffa en gammal vän. Ska bli kul :) Fredag har jag besök hos BM och förhoppningsvis får vi också hämta hem vagnen, babyskydden och allt annat vi beställt! :D Happy! Snart är vi verkligen helt redo för våra små... Känns dock som om jag har för lite kläder. Men vet inte hur mycket som behövs? har packat 6 st set i BB väskan. Och har kanske 8-10 set hemma. Det är väl ganska lite för två bebisar? Eller? Har knappt nå pyjamasar heller. Bara 6 st i storlek 50.. Hm. Kanske ska ta en runda internetshopping? ;)
 
Hoppas och tror att helgen också kommer bjuda på mys och roligheter. 
 
Mycket lycka nu bland alla krämpor! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0