Snurrar runt..

 
Sen sista UL har jag gått och hoppats lite på att vår pojke ska vända sitt lilla huvud nedåt så förlossningen ska gå så smidigt som möjligt.. Men idag fick vi våra aningar om att vår lilla flicka istället har vänt sitt huvud uppåt också! Nu på förmidagen kände vi nämligen två små bulor uppe på varsida i magen. Och inte kan det varit små rumpor... Snarare små huvuden. :/ Om det är så att hon vänt sig förklarar det i så fall varför magen varit stenhård och öm hela natten.. 
 
Undra hur länge till de har plats att vända sig? Det känns ju som om det borde vara ganska trångt där inne nu. Hm. Men de sparkar och rör sig som vanligt så de verkar pigga och det är huvudsaken såklart. Men längtar bra mycket till nästa UL så jag får veta hur de ligger då! Skulle vara skönt att veta hur förlossningen ska bli så jag kan börja förbereda mig mentalt. Är lite nervös och vill helst inte tänka på förlossningen just nu.. 
 
 
På den här bilden låg båda med sina små huvuden nedåt, verkar slut på det!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0