semestern har startat

 
Har inte haft så mycket inspiration till bloggen. Känner att jag bara behöver kaga och hur kul är det att läsa liksom. Men ja. Min graviditet har varit perfekt men nu börjar det bli tungt och jag börjar få ont på alla möjliga ställen. Men de får ju inte komma ut än så bara å bita ihop och försöka vara glad. De små där inne mår ju bra och det är det viktigaste.. :))
 
Min semester har börjat med en massa krångel. Upptäckte igår morse att allt på min självservice var fel. Min sjukskrivning var fel, min semester m.m. Så igår fick jag ringa runt å ordna allt med det. 
Idag har jag suttit i telefon med försäkringskassan. Fått svar på lite frågor och funderingar vilket är bra. Ska ordna ett baknID nu så jag kan logga in och börja kika på det där. Men måste till baknen och få en ny bankdosa, sladd etc för att kunna ordna det för jag kan inte hitta min sladd. Enoying!
 
Imorgon har jag besök hos barnmorskan igen. Det passar bra. Känner mig lite yr och trött idag. :( Men det kanske bara är vämen, känns som om man flyter bort just nu. :P
 
Hoppas ni andra kan njuta av det fina vädret i alla fall :)
 
 
Jag, 2010 i Egypten. Aldrig att man kommer se ut så igen.. eller? :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0