kan slappna av

 
Mitt blodtryck hade sjunkit tillbaka ännu mer! Så glad :D Känns så skönt, nu behöver jag inte oroa mig lika mycket för havandeskapsförgiftning. Utan det var nog mer jobb och stressrelaterat...  Håller tummarna för det i alla fall. :)
Dock har jag dåliga järnvärden så från och med nu blir det järntabletter. 
 
Just nu är jag bosatt hos mamma och alla hundar. C jobbar kväll och jag väcker honom på mornarna, samt att mammas sambo är på fiskeresa så då kan jag hjälpa till och passa hundarna.. :) Skönt att vara i huset faktiskt.. Längtar så tills vi hittar vårat eget.. 
 
Igår var jag med mormor och valde babysitters. :) de står nu på lagret hos babyproffsen och väntar, tar hem allting samtidigt sen. Valde märket Titaniumbaby, ingen aning om det är bra, men jag gillade dem eftersom de går att ställa i både rygg och fotända, dvs kan de bli helt plana vilket är bra för ryggen när de är riktigt små. :)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0