Hej!

Sitter med mina fossingar i höglläge, hem kommen från en trevlig middag med mina kollegor. Fy vad konstigt att man inte ska träffas på så lång tid.. Men när mina väl kommit ut så kommer jag väl i alla fall ha tid att tänka på dem! ;) Höhö. Nej ska åka och hälsa på dem i höst sen och se att de sköter om "mina" barn som de ska!... :)
 
Idag målade vi också klart den första spjälsängen. :) Så när den är torr ska en bäras in och jag kan få göra i ordning :D Längtar! Ska planera in ikea en dag också och köpa det sista till sköthörnan, samt köpa blöjor så det finns hemma. :)  Ska lägga upp bilder så fort allt är klart! 
 
Sen ska jag till babyproffsen och fixa det sista där. Ska ringa och kolla om vagnen är på ingång snart, vill verkligen ha hem den nu helst! Skynda skynda :)
 
Nej nu ska jag smälla i mig lite glass och umgås med min kärlek. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0