4 juni

 
Idag är det min sista jobbardag. Sjukt! Känns så bra, men samtdigt så overkligt. Det kommer nog inte sjunka in förrän bebbarna är här och hösten är i antåg. Just nu känns det mest som om jag ska gå på semester helt ärligt. Men är helt okej med det. :)
 
 
Så i måndags var jag och tog mina värden.... åh mitt blodtryck har sjunkit tillbaka! :D Helt överlycklig, det är så bra! Däremot var mitt järnvärde sämre och det kan ha fått mig att känna mig matt. Skönt, har vart så orolig hela helgen för havandeskapsförgiftning.. Håller mina tummar och tår att blodtrycket stannar nere nu. 
 
Och igår var det dags för andra UL. Vad de vuxit mina små! Det såg så trångt ut där inne haha. Och trängre ska det bli. :) Nu kan vi definitivit säga att det är en pojke och en flicka! Happy! :D 
Båda kidsen mår bra. De är normal stora för att vara i vecka 28, flickan ligger till och med lite över kurvan.. Mina små tjockisar.. ;) Båda har bra flöde från sina livmodrar och de verkar få i sig allt de behöver och lite till.
 
När vi var på första UL så låg båda med huvudet nedåt vilket jag gillade då det blir en enklare förlossning. Men nu har pojken vänt sig med huvudet upp och rumpan ner. Rackarns unge. Men han har fortfarande lite plats att vända tillbaka säger bm. Så vi får väl se. :)
 
Nu ska jag förbereda mig för min sista jobbardag! Iihhh. 
 
Kram på er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0